3e graad lager onderwijs
Bij elk verkeersdoel kan je zien welke VSV-materialen en -projecten je kan gebruiken om dat doel te behalen. Ook zijn de doelen van de onderwijsnetten (ZILL, GO!, OVSG) eraan gekoppeld zodat je die makkelijk kan overnemen in je klasagenda.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Oversteken op een drukker kruispunt zonder voorzieningen |
![]() |
||||
In groep stappen op de stoep met jonge kinderen. |
![]() |
||||
Rechts op de rijbaan fietsen. |
![]() |
||||
Rechts afslaan. |
![]() |
||||
Links afslaan. |
![]() |
||||
Langs een hindernis fietsen. |
![]() |
||||
Voorrang verlenen. |
![]() |
||||
Fietsen in groep: onderling communiceren. |
![]() |
||||
Fietsen in groep: ritsen. |
![]() |
||||
Fietsen in groep: compact rijden. |
![]() |
||||
De onderstaande verkeersborden herkennen |
![]() |
||||
Zichzelf en anderen niet in gevaar brengen als fietser.
|
![]() |
||||
Een route uitstippelen met het openbaar vervoer. |
![]() |
||||
Als fietser steeds achter een stilstaand groot voertuig blijven. |
![]() |
||||
De redenen verwoorden van de verdeelde aandacht van |
![]() |
||||
De geleerde gevaren en attitudes i.v.m. de dode hoek |
![]() |