Beloning voor straffe stappers

1 + 1 uur gratis springen

Leerlingen die deelgenomen hebben aan Het Grote Voetgangersexamen kan je verrassen met een extra lange jumpsessie in een van de trampolineparken van Jumpsquare!

Code verzilveren

Na Het Grote Voetgangersexamen geef je aan iedere leerling zijn brevet met feedback. Op dat moment deel je ook de bonnen van Jumpsquare uit. Daarop staat een kortingscode waarmee de leerling bij aankoop van 1 uur springen er gratis 1 extra uur bij krijgt. Ze kunnen de code zelf verzilveren via de webshop en gebruiken in een trampolinepark in Vlaanderen naar keuze*.

De kortingsbonnen zijn geldig tot 30 september 2024.

*Ga naar jumpsquare.com/be/tickets. Klik op 'Bestellen'. Ga naar het park van je keuze. Kies onder 'Reserveren' een jumpticket van 120 minuten tijdens de daluren op een datum en uur naar keuze. Bij het uitchecken voer je bij 'Kortingscode' de code op je bon in. De korting wordt dan automatisch verrekend. Neem de voucher mee naar het park en jumpen maar!
De bon is geldig tot en met 30 september 2024 tijdens de daluren. Niet geldig in combinatie met andere acties en niet inwisselbaar tegen contanten. Check de website voor meer informatie en prijzen.