Beloning voor straffe stappers

1 + 1 gratis subtropisch zwemmen

Als je aan je leerlingen het Voetgangersbrevet Brons uitreikt, kan je hen meteen verrassen met een leuke beloning!

LAGO, met subtropische zwemparadijzen over heel Vlaanderen, schenkt alle bronzen stappers een gratis zwemticket!

Code verzilveren

Na de eindtest van het Voetgangersbrevet Brons geef je elke kleuter zijn brevet (op papier of digitaal). Op dat moment deel je ook de beloningsbonnen van LAGO uit. Daarop staat een unieke kortingscode waarmee je leerlingen bij aankoop van 1 ticket voor een volwassene 1 GRATIS kinderticket* kunnen aankopen via de webshop van een LAGO zwemparadijs naar keuze.

Hebben je kleuters hun brevet al eerder dit schooljaar gekregen? Deel dan zeker de bonnen nog uit. Ze zijn geldig tot en met 30 september 2024.

*Kinderticket t.e.m. 15 jaar. Goedkoopste ticket is gratis. Maximum 1 kortingscode per account. Enkel geldig op indiviuele tickets subtropisch zwemparadijs (geen combideals) met bezoekdatum tot en met 30/09/2024 via de webshop. Niet cumuleerbaar met andere acties en kortingen. Kinderen jongeren dan 10 jaar moeten altijd vergezeld zijn van een meezwemmende volwassene (18+).