Wat leer je?

• Hoe richt je een werkgroep verkeer op?
  • Wie kan je werven voor je werkgroep verkeer en hoe?
  • Wat is praktijkgerichte verkeerseducatie? Maak kennis met onze verticale en praktijkgerichte leerlijn verkeerseducatie, met o.a. fiets- en voetgangersbrevetten.
  • Op welke manieren sensibiliseer je de ouders van de kinderen? We tonen je gratis materiaal om ouders te sensibiliseren rond bijvoorbeeld foutparkeren of overdreven snelheid.
  • Hoe maak je je school verkeersactiever?
  • ...

Voor wie?

Werkgroep verkeer met leerkrachten en/of (groot)ouders, sympathisanten, medewerkers van gemeente of politie.

De school zorgt voor een lokaal met beamer.

Contact

Vraag een begeleiding werkgroep verkeer aan via begeleidingopmaat@vsv.be of zet een vinkje bij begeleiding op maat tijdens de registratie van je werkgroep, dan contacteren wij jou.

De VSV biedt ook nog andere begeleidingen aan. Ontdek hier alle mogelijkheden.
Specifiek op zoek naar een begeleiding waarbij je dieper ingaat op een veilige schoolomgeving? Neem dan meteen hier een kijkje.