PRIJS

Aanbieder

Beschrijving

Deze vlag is onderdeel van de campagne 'wij gaan weer naar school' die speciaal ontwikkeld is om extra aandacht te vragen voor schoolgaande kinderen in het verkeer na de vakanties.

De vlaggen worden standaard geleverd met een bijbehorende beachpole en zijn verpakt in een praktische, waterafstotende draagtas waar de beachflag netjes in opgeborgen kan worden.
De beachflag kan op twee manieren op of in de grond bevestigd worden. Dit kan met een grondpen of grondplaat. De bevestigingsmaterialen zijn ook los te bestellen.

De vlaggen kunnen zowel buiten als binnen geplaatst worden en zijn in een linksdraaiende en rechtdraaiende versie verkrijgbaar.

De beachflag is verkrijgbaar met 3 verschillende teksten:
- school
- wij gaan weer naar school
- wij spelen hier

Afmeting en bevestiging:
Beachflag - small - 40 x 235 cm Met voetplaat
Beachflag - medium - 65 x 315 cm         Met voetplaat
Beachflag - small - 40 x 235 cm Met grondpen
Beachflag - medium - 65 x 315 cm         Met grondpen

Inhoud

Doelgroep

Kleuters, lagere, secundaire school