PRIJS

8€/leerling met een minimum van 400 €/lezing + onkostenvergoeding van 0,65€/km. (+ 8€ per leerling boven het aantal van 50)

Goed nieuws! Dit product komt tijdelijk in aanmerking voor 20% korting.

Wil je deze korting verzilveren?

Volg het stappenplan en de VSV doet de rest.

Aanbieder

www.debestebeslissing.be

Beschrijving

De voorbije 10 jaar heb ik maar liefst 65.000 jongeren mogen inspireren om anders naar alcohol en het leven te mogen kijken. Tijdens de lezing vertel ik wat alcohol met mij gedaan heeft, hoe ik verslaafd ben geweest en hoe ik mijn alcoholverslaving heb aangepakt.

Tijdens deze lezing krijgt iedere persoon ook het boek, 'de druppel’ cadeau.
Dit is mijn levensverhaal. Ik doe dit omdat ik weet dat jongeren ongelooflijk veel aan dit boek hebben en het hun leven kan helpen. De normale kostprijs van dit boek is 20€ .

De lezing verloopt interactief en duurt ongeveer 80-90 minuten.

TIP!

Het kan ook bijzonder interessant zijn om een ouderavond in te plannen die zelfde dag/avond.
Wij kijken heel vaak naar de jongeren die alcohol ge(mis)bruiken, maar ook volwassenen/ouders kunnen nog veel bijleren over alcohol …

Secundair onderwijs

alcohol, fietser,voetganger, auto