Aanbieder

Farce Cancan

Beschrijving

Nonka droomt van een eigen fiets. Hij heeft er eentje gevraagd voor zijn verjaardag. Zijn vriendinnetje Fati heeft er ook eentje gekregen en hij zou graag met haar naar school rijden. Zijn ouders zijn bereid hem een tweewieler cadeau te doen. Maar eerst vragen ze dat hij toont hoe hij naar school moet fietsen. En, vooral, dat hij bewijst dat hij de verkeersregels kent. Zodat hij veilig door het verkeer kan bewegen. Nonka begint in gedachten te oefenen. Hij beeldt alle hindernissen uit die zich op weg naar school voordoen. Zo ontdekt hij ook het verschil tussen te voet naar school en met de fiets.

De kinderen verkrijgen samen met hem de vaardigheid om zowel te voet als met de fiets op weg te gaan naar school.

• Prijs: 420 euro
  • Tweede voorstelling op dezelfde dag en plaats: 370 euro
  • Duur: 45 min.
  • Farce Cancan