695 + 6% BTW

Goed nieuws! Dit product komt tijdelijk in aanmerking voor 20% korting.

Wil je deze korting verzilveren?

Volg het stappenplan en de VSV doet de rest.

Aanbieder

www.vlaamsfruit.be/educatief

Beschrijving

Het stuk laat ons kennismaken met twee jongeren, Pim en Jeroen. De twee jongens hebben elk hun eigen visie over verkeer en de manier waarop naar school gegaan kan of moet worden: te voet, met de fiets, de bus of met de auto? Jeroen is de slimmerik van de twee, terwijl Pim de naïeveling is. Pim denkt namelijk stoer te zijn door zonder helm, fluovestje en met kapot achterlicht naar school te fietsen. Hij is zich helemaal niet bewust van de gevaren die niet veilig fietsen met zich mee kunnen brengen. Gelukkig is er zijn vriend Jeroen die, na een traumatische gebeurtenis met zijn neef, wel bewust is van de gevaren van het verkeer en Pim erop wil wijzen dat veilig en duurzaam verkeer belangrijk zijn. Zal Pim uiteindelijk luisteren naar zijn goede vriend? Misschien kan een vrouwelijk personage wel een belangrijke invloed worden in het roekeloze gedrag van Pim?

Inhoud

info@vlaamsfruit.be

Doelgroep

lager onderwijs