PRIJS

389/349 euro all-in voor de lange versie (+/-55 min./45 min.), 299 euro all-in voor de korte versie (+/-30 min.)

Vervoerkost in heel Vlaanderen en Brussel is steeds inbegrepen in de uitkoopsom! Eventuele materiaal-ter-plaatse-kost* 50 euro niet inbegrepen. Als er hulp is om het materiaal van aan de wagen tot de speellocatie te brengen en achteraf terug, vervalt deze kost.

Aanbieder

Beschrijving

'Hesje en Helm' is sinds een hele tijd de meest gespeelde poppentheatervoorstelling van Reizend Poppentheater Sloef met handpoppen én er wordt ook gebruik gemaakt van een snuifje vernieuwing d.m.v. powerpoint en filmpjes op een scherm naast het poppentheater! De voorstelling gaat vooral over de zichtbaarheid op straat, hoe belangrijk het dragen van een hesje en fietshelm wel zijn en ook worden bij de langere versie enkele verkeersregels en verkeersborden besproken door agent Snor! Iemand haalt wel grapjes uit met het verkeersbord aan de school! Sloefke probeert samen met de kinderen en agent Snor en konijntje Wipstaart een oplossing te vinden! Verkeersles op een plezante manier!

Inhoud

Vervoer in heel Vlaanderen en Brussel inbegrepen, enkel 50 euro materiaal-ter-plaatse-kost mogelijk indien geen hulp bij het ter plaatse brengen van het materiaal van aan de wagen tot de speellocatie en terug. Gratis en vrijblijvende prijsopgave via info@sloef.be

Doelgroep

kleuter, lagere school