Beloning voor straffe fietsers

1 + 1 gratis naar Technopolis

Na Het Grote Fietsexamen geef je elke leerling zijn Fietsbrevet Goud (op papier of digitaal) met een beloningsbon van Technopolis.
Daarop staat een unieke promotiecode waarmee je bij aankoop van 1 ticket voor een volwassene 1 GRATIS kinderticket kan aankopen via www.technopolis.be

Kom snel naar Technopolis, het Vlaamse doe-centrum voor wetenschap en technologie, en ontdek hoe zelfs een fietsrit bomvol wetenschap zit!

Code verzilveren

• Ga naar www.technopolis.be
  • Voeg minstens 2 tickets toe aan je winkelmandje (waarvan 1 ticket voor een kind)
  • Kies een bezoekdatum en voer je unieke promotiecode in (die staat op het fietsbrevet)
  • De waarde van 1 kindticket gaat automatisch van de totaalprijs af.

De code kan 1 keer gebruikt worden tot en met 31 augustus 2025. Niet geldig voor school- en groepsuitstappen, niet combineerbaar met andere acties.