Helm op Fluo Top zit erop

Helm Op Fluo Top zit er voor dit schooljaar alweer op. Maar liefst 1.631 scholen schreven zich in en meer dan 420.000 leerlingen spaarden stickers!

Er namen 1437 klassen deel aan onze wedstrijd met de klasposter.
De gelukkige winnaars vind je hier.

Nog enkele belangrijke data:

• Het digitaal platform blijft voor leerkrachten beschikbaar tot en met 26 april.
  • Bezorg de leerlingen zeker hun leerlingencodes zodat ze hun individuele prijzen kunnen verzilveren.

Vragen? Bekijk onze FAQ of contacteer ons: 015 44 32 60 of helmopfluotop@vsv.be

NIEUW voor digitale spaarders: leerlingencodes

Sinds dit schooljaar krijgt elke leerling die digitaal spaart een persoonlijke leerlingencode. Die code vind je terug bij 'Klas beheren' onder de naam van elke leerling op het digitaal platform. Een leerling of ouder kan met de code op de homepagina van het platform inloggen via 'Leerlingen'. Daar ziet de leerling of ouder welke beloningen hij/zij al gespaard heeft en hoe hij/zij ze kan gebruiken. Meer info.

Bezorg de codes aan je leerlingen

Bezorg de codes zeker tijdig aan de leerlingen en hun ouders (voor 26 april, dan sluiten we het digitaal platform af). Je kan daarbij deze ouderbrief met stappenplan gebruiken. Wil je alle leerlingencodes in één beweging exporteren? Dat kan rechts bovenaan op de pagina ‘klas beheren’  op het digitaal platform. Leerlingen en ouders kunnen hun codes op het platform ophalen tot 30 september.

Naar het digitaal platform