1+1 GRATIS NAAR ZWEMPARADIJS CENTER PARCS/SUNPARKS

Papieren stickerkaart
Wie 20 stickers verzamelt, mag gratis naar het zwemparadijs Aqua Mundo in Center Parcs (in België, m.u.v. Terhills Resort) of Aquafun in Sunparks, mits vergezeld van een betalende volwassene per stickerkaart. Tickets moeten vooraf gereserveerd worden via Helm op fluo top | Center Parcs

Leerlingen moeten hun stickerkaart meenemen naar de kassa.

Digitaal sparen
Digitale tickets moeten vooraf gereserveerd worden via de website van Center Parcs met de unieke code die te vinden is op het digitaal platform.

Geldig van 01/10/2023 t.e.m. 31/08/2024 (tijdens schoolvakanties en/of feestdagen is de toegang tot de Aqua Mundo & Aquafun enkel mogelijk vanaf 17u00). Niet cumuleerbaar met andere kortingsacties of voordelen. Deze actie is enkel geldig voor een kind (3 – 12 jaar). Actie niet terugbetaalbaar op reeds eerder aangekocht ticket voor het kind. Niet inwisselbaar in speciën.