Helm Op Fluo Top
Tussen de herfst- en krokusvakantie proberen we zoveel mogelijk leerlingen te stimuleren om met fluo en/of een helm naar school te komen. Op die manier verzamelen ze stickers en sparen ze voor leuke belongingen.

Met een volle stickerkaart kunnen leerlingen gratis (1+1) naar Zoo Antwerpen of Planckendael, Bobbejaanland én Center Parcs.
Er zijn ook heel toffe klasprijzen te winnen. Ontdek ze allemaal op www.helmopfluotop.be

Digitaal sparen
Vanaf vorig schooljaar kan je nu ook digitaal stickertjes sparen. Makkelijk, milieuvriendelijk en de beloningen bijven dezelfde.
Schrijf je als school in, dan ontvang je een login voor het digitaal platform.
Hier vind je meer info over digitaal sparen.

Toch nog een voorliefde voor de papieren stickerkaarten? Geen probleem, ook die zijn nog te verkrijgen. Beide combineren is ook mogelijk

Schrijf je nu in
Vanaf 1 juni kan je inschrijven voor schooljaar 2023-2024.

Voor de papieren versie kan dat tot en met woensdag 27 september. Voor de digitale versie blijft dit mogelijk tot de start van de actie.