Heb je een mooie foto van een verkeersactiviteit op school (fluoactie, fietslessen, wandelkoord, verkeersouders,...), dan mag je die doorsturen naar verkeeropschool@vsv.be. De foto moet minstens 1 MB groot zijn, en bij het doorsturen geef je meteen de toestemming dat de foto gebruikt mag worden in de promobrochure Verkeer op School (enkel en alleen daar). Vermeld in de mail ook de naam van de school.

Of heb je een goede quote of reactie van een leerling, verkeersouder of leerkracht tijdens een van de VSV-projecten? Ook die is meer dan welkom op verkeeropschool@vsv.be! Met vermelding van de voornaam en leeftijd van de leerling en de naam van de school.

Insturen kan tot 20 februari 2020. Onder alle inzendingen worden vijf boekenbons verdeeld. De scholen die uiteindelijk een plaatsje veroveren in de promobrochure, krijgen daarvan op voorhand bericht. De promobrochure wordt verpreid onder alle basisscholen van Vlaanderen.