1+1 gratis naar Bobbejaanland

Als je 40 stickers spaart, krijg je gratis toegang tot Bobbejaanland voor 1 persoon mits vergezeld van een betalende volwassene.

Papieren stickerkaart
Betalend ticket (aan het dagtarief > 1,4m) en gratis ticket moeten online aangekocht worden op bobbejaanland.be met de actiecode 240405.

Op de dag van je bezoek breng je je dagtickets + deze beloningskaart mee naar de poort ter controle. Je hoeft niet meer langs de kassa.

Digitaal sparen
Betalend ticket (aan het dagtarief > 1,4m) en gratis ticket moeten online aangekocht worden op bobbejaanland.be met de unieke actiecode die je kan terugvinden op het digitaal platform. Je hoeft niet meer langs de kassa.

Voorwaarden schooljaar 2023-2024:
De actiecode kan slechts 1 keer gebruikt worden tussen 01/04/2024 en einde seizoen 2024. De code is niet geldig tussen 15/07/2024 en 11/08/2024 en op rode dagen en tijdens privé-evenementen zoals aangegeven in onze openingskalender. De code is niet geldig in combinatie met voorverkooptickets of school- of groepsuitstappen. De voucher is niet terugbetaalbaar of combineerbaar met andere promoties en mag niet verkocht of uitgedeeld worden.